Intiön vesitornin laskeutumistapahtumaan joutui jonottamaan.
Kuva: Esko Jämsä
Intiön vesitornin edessä on lauantaina iltapäivällä yhden aikaan parinkymmenen ihmisen hitaasti etenevä jono. Köysilaskeutuminen vesitornista on Oulun Päivien ohjelmassa nyt toista kertaa ja sen suosio näyttää jatkuvan suurena.
Laskeutumisesta tai oikeammin laskeuduttamisesta vastaavat Oulun kiipeilyseuran koulutetut ohjaajat, jotka kertovat ensimmäisten innokkaiden tulleen jonottamaan vesitornille jo kello yhdentoista aikaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut