Kun pe­li­uran jat­ka­mi­nen Oulussa ei ollut enää järkevä vaih­toeh­to, Olli Kin­nu­nen lähti per­heen­sä kanssa No­kial­le jah­taa­maan SM-kul­taa

OLS:n ex-kapteeni tarttui viimeiseen mahdollisuuteensa jatkaa salibandyuraansa jossain muualla kuin Oulussa.

Nokia

Touhu meinasi olla ensimmäisenä päivänä kuin suoraan Amerikasta.

Olli Kinnunen käveli uutuuttaan hohtavaan pukuhuoneeseen ulkokengät jalassaan.

Samalla kukkaro keveni viidellä eurolla, ja joukkueen sakkokassa kiitti.

Täällä ei kengät jalassa kävellä.

– Opin kerrasta, Kinnunen vakuuttaa.

Armoa ei annettu, vaikka sitä olisi voinut pohjoisen pojalle suoda.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa