Kolumni: Kukaan ei saisi joutua kiu­sa­tuk­si, mutta yhä liian moni joutuu

Kuvagalleria: North of Hell -fes­ti­vaa­li kokosi me­tal­li­kan­san Kuu­si­saa­reen

Kult­tuu­ri­ta­lo Valven vi­suaa­li­nen ilme uu­dis­tet­tiin

Valven uusi visuaalinen ilme korvaa vuonna 2008 viimeksi uudistetun brändin.
Valven uusi visuaalinen ilme korvaa vuonna 2008 viimeksi uudistetun brändin.
Kuva: Valve

Kulttuuritalo Valven visuaalinen ilme on uudistunut, Oulun kaupunki tiedottaa.

Uudistuksen tavoitteena oli luoda Valveelle uniikki ilme josta löytyy samankaltaisuutta Oulun uuden brändin ilmeen kanssa. Valven väistyvä visuaalinen ilme on ollut käytössä vuodesta 2008.

– Maailma muuttunut 14 vuodessa, ja meidänkin viestintämme on tänä päivänä entistä monipuolisempaa ja monikanavaisempaa. Olemme iloisia siitä, että päivitetty ilme toimii paremmin eri kanavissa ja erilaisissa materiaaleissa, Oulun kaupungin kulttuuripalvelupäällikkö ja kulttuuritalo Valveen johtaja Johanna Tuukkanen kertoo tiedotteessa.

Uusi ilme suunniteltiin yhteistyössä mainostoimisto Luovan Työmaan kanssa.