Henkilöauto ajoi rajusti ulos tieltä Torniossa, tiedottaa poliisi. Onnettomuus tapahtui maanantaina iltapäivällä kello 15:n jälkeen Kromitiellä.
Poliisille selvisi onnettomuuspaikalla, että auto oli tullut kovaa nopeutta Kromitietä pitkin ja suistunut kulkusuuntaansa nähden oikealle puolelle ulos tieltä. Auto vaurioitui ulosajossa kauttaaltaan ja katkaisu muun muassa puun tieltä suistuessaan.
Autossa oli vain kuljettaja.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut