Kovalla no­peu­del­la ajanut auto suistui rajusti ulos tieltä Tor­nios­sa

Henkilöauto ajoi rajusti ulos tieltä Torniossa, tiedottaa poliisi. Onnettomuus tapahtui maanantaina iltapäivällä kello 15:n jälkeen Kromitiellä.

Poliisille selvisi onnettomuuspaikalla, että auto oli tullut kovaa nopeutta Kromitietä pitkin ja suistunut kulkusuuntaansa nähden oikealle puolelle ulos tieltä. Auto vaurioitui ulosajossa kauttaaltaan ja katkaisu muun muassa puun tieltä suistuessaan.

Autossa oli vain kuljettaja.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä