Vanhat kuvat : Näin teol­li­suus tuli Rus­koon, myös kaa­to­pai­kan alue ke­hit­ty­nyt val­ta­vas­ti

Luitko jo tämän? : Maan­tiel­lä liikkuu en­nä­tyk­sel­li­sen paljon käyt­tö­kiel­los­sa olevia autoja

Kolumni: Itämeri on Suomen elä­män­lan­ka, jonka häi­riöi­hin on nyt vii­sas­ta va­rau­tua

Tilaajille

Korona kas­vat­ti Keskon ja S-Ryh­män kaup­pa­kas­si­pal­ve­lui­den suo­sio­ta rä­jäh­dys­mäi­ses­ti – Ruskon Ci­ty­mar­ke­tis­sa palvelu ruuh­kau­tui jopa kah­dek­si vii­kok­si

Kauppakassipalveluiden suosio kasvoi koronan aikana niin nopeasti, etteivät kaupat meinanneet pysyä perässä.

Sofia Sorvisto (vas) ja Pauliina Pirilä pakkaavat Keskon kauppakassipalvelun kautta tilattuja ostoksia Ruskon Citymarketissa. Kauppakassien keräämisessä täytyy ottaa huomioon asiakkaan allergiat sekä tuotteiden saatavuus.
Sofia Sorvisto (vas) ja Pauliina Pirilä pakkaavat Keskon kauppakassipalvelun kautta tilattuja ostoksia Ruskon Citymarketissa. Kauppakassien keräämisessä täytyy ottaa huomioon asiakkaan allergiat sekä tuotteiden saatavuus.
Kuva: Pekka Peura

Koronaepidemia nosti S-Ryhmän ja Keskon verkossa toimivien kauppakassipalveluiden tilauskäyrät jyrkkään nousuun. 

Viime vuoteen verrattuna Keskon kaupoissa palvelun käyttö lähes kymmenkertaistui koronakevään kiivaimpana aikana. S-Ryhmän vuoden takaiseen tilanteeseen nähden kasvu oli korkeimmillaan noin nelinkertaista.