Ke­vät­tal­ven kaa­hai­lu Poh­jan­tiel­lä kävi kal­liik­si – Oulun kä­rä­jä­oi­keus lät­käi­si kol­mel­le nuo­rel­le kus­kil­le tukevat sakot

Käräjäoikeus antoi tukun tuomioita eri puolilla Pohjois-Pohjanmaata ajetuista rajuista ylinopeuksista.

Oulun käräjäoikeus tuomitsi maanantaina kolme reilusti alle 30-vuotiasta kuskia tuntuviin sakkorangaistuksiin törkeistä liikenneturvallisuuden vaarantamisista.

Pohjantiellä maaliskuussa 2020 huomattavaa ylinopeutta ajanut 25-vuotias mies sai 2 200 euron sakot. Mies oli ajanut 80 kilometrin tuntinopeusalueella 179 kilometrin tuntinopeudella yksi matkustaja kyydissään.

Oulun seudulla ja erityisesti Pohjantiellä on kaahailtu alkuvuodesta 2020 useaan otteeseen hurjilla ylinopeuksilla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä