Kevät liikkuu eteenpäin Oulun seudulla melko harmaissa merkeissä alkavalla viikolla, mutta loppuviikkoa kohti on toivoa aurinkoisista päivistä.
Maanantai ja tiistai eletään pilvisessä säässä ja jonkin verran vesisateita on tulossa. Osin sadetta voi tulla räntänäkin, kertoo meteorologi Eevi Silvennoinen Ilmatieteen laitokselta. Kuurot ovat kuitenkin heikkoja. Lämpötila kipuaa enimmillään noin 5–6 astetta plussalle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut