Sain lukijalta viestin koskien villiä pyöräilyä Oulun keskustan kaduilla. Hän kaipasi, että Kaleva ryhtyisi ohjeistamaan pyöräilijöitä.
Viestin mukaan kaduilla pyöräillään lujaa ja ajetaan päin punaisia, ajetaan mihin suuntaan sattuu jalkakäytävillä eikä kääntymisistä näytetä merkkiä.
Viestin lähettäjän mukaan holtiton pyöräily johtaa jopa siihen, että monet autoilijat jättävät autonsa kotiin, kun pelkäävät pyöräilijöitä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut