Kolumni

Kes­kus­ta­pyö­räi­li­jät Oulussa ja­lan­kul­ki­joi­den riesana vielä vuo­si­kym­me­net

Sain lukijalta viestin koskien villiä pyöräilyä Oulun keskustan kaduilla. Hän kaipasi, että Kaleva ryhtyisi ohjeistamaan pyöräilijöitä.

Viestin mukaan kaduilla pyöräillään lujaa ja ajetaan päin punaisia, ajetaan mihin suuntaan sattuu jalkakäytävillä eikä kääntymisistä näytetä merkkiä.

Viestin lähettäjän mukaan holtiton pyöräily johtaa jopa siihen, että monet autoilijat jättävät autonsa kotiin, kun pelkäävät pyöräilijöitä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut