Keskustan Markus Lohi ehdottaa, että esimerkiksi suun terveydenhuollon ja sterilisaation asemaa julkisen terveydenhuollon palveluvalikoimassa tulisi tarkastella.
Kuva: Emmi Korhonen / Lehtikuva
Keskustan rovaniemeläinen kansanedustaja ja puolueen varapuheenjohtaja Markus Lohi ehdotti Iltalehden haastattelussa, että sterilisaatiot voisi poistaa julkisen terveydenhuollon palveluista.
Kaleva kysyi Markus Lohelta, miksi hän nosti juuri sterilisaatiot esimerkiksi julkisen terveydenhuollon palveluvalikoiman tarkastelussa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut