Poliisi epäilee Oulun kaupungin hallintojohtaja Ari Heikkistä virka-aseman väärinkäyttämisestä. Heikkinen on itse kiistänyt syyllistyneensä asiassa rikokseen. Asia on parhaillaan syyttäjällä syyteharkinnassa. Ennen sen valmistumista Heikkinen voi jatkaa kaupunginhallituksen mukaan tehtävässään. Arkistokuva.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Oulun kaupunginhallitus katsoi kokouksessaan maanantaina, että kaupungin hallintojohtaja Ari Heikkinen voi jatkaa tehtävässään.
Hallintosäännön mukaan hallintojohtajan virkaan liittyvät asiat kuuluvat kaupunginhallituksen päätäntävaltaan.
Hyvää juhannusta!
Lue Kaleva Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut