Kau­pun­gin työn­te­ki­jät ih­meis­sään, kun työ­ter­veys oh­jaa­kin yk­si­tyi­sel­le omalla kus­tan­nuk­sel­la – Oulu hakee nyt sel­keäm­pää so­pi­mus­ta

Vaihdevuosioireiden huomioiminen tulee uutena avauksena Oulun kaupungin kilpailutuksessa olevaan työterveyshuoltosopimukseen.

Oulun kaupungin työhyvinvointipäällikkö Anna-Kaisa Puusaari ja työsuojeluvaltuutettu Ulla Bergman ovat tyytyväisiä parhaillaan kilpailutuksessa olevan työterveyshuoltosopimuksen uusiin avauksiin.
Oulun kaupungin työhyvinvointipäällikkö Anna-Kaisa Puusaari ja työsuojeluvaltuutettu Ulla Bergman ovat tyytyväisiä parhaillaan kilpailutuksessa olevan työterveyshuoltosopimuksen uusiin avauksiin.
Kuva: Mikko Halvari

Oulun kaupunki kilpailuttaa parhaillaan uutta työterveyshuoltosopimusta. Yksi uusista avauksista palvelusisällössä on vaihdevuosioireiden vaikutusten huomioiminen hyvinvointiin ja työkykyyn.

Julkisuudessa on viime aikoina nostettu useissa yhteyksissä esiin, miten vaiettu asia vaihdevuodet yhteiskunnassa ovat ja miten vaihdevuosioireet on jätetty sivuun yhtenä työkykyyn heijastuvana tekijänä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä