Kau­pun­gin ke­sä­ku­kat ilah­dut­ta­vat ou­lu­lai­sia orans­sin ja pinkin vä­reis­sä – en­sim­mäi­set kukat esille ensi vii­kol­la

Oulun kaupungin kesäkukkia tuodaan Oulun keskustaan ja sen lähialueille sekä entisiin kuntakeskuksiin. Kukkien kasvatustyöt Hupisaarten kasvihuoneilla ovat jo loppusuoralla.

Saila Määttä esittelee kukkapylväitä, joissa kasvaa tänä vuonna pelargoniaa, amppelirusokkeja ja petuniaa.
Saila Määttä esittelee kukkapylväitä, joissa kasvaa tänä vuonna pelargoniaa, amppelirusokkeja ja petuniaa.
Kuva: Sami Aspelund

Kesäkukat saapuvat jälleen piristämään oululaisten kesäpäiviä.

– Ensi viikolla aloitetaan kukkapylväiden tuominen esille. Juhannukseen mennessä pitäisi saada kaikki kukkaistutukset valmiiksi, kertoo työnsuunnittelija Saila Määttä Oulun Infralta.

Kaupunki kasvattaa kukkapylväät itse Hupisaarten kasvihuoneissa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä