Kuva: Kontiainen Jarmo
Kiinni oleva Oulun Kaukovainion Teboilin kahvilarakennus on herättänyt pohdintaa, toimiiko huoltoasema jatkossa vain kylmäasemana.
Teboilin markkinointi- ja viestintäjohtaja Toni Flyckt kertoo sähköpostilla, että kauppiashaku Kaukovainiolle on meneillään.
– Näillä näkyminen näyttää siltä, että asema aukeaa huhti-toukokuun aikana.
Huoltoaseman aikaisempi yrittäjä asetettiin konkurssiin Oulun käräjäoikeudessa helmikuun loppupuolella.