Kau­ko­vai­nion Te­boi­lin kah­vi­la­toi­min­ta loppui – uutta kaup­pias­ta et­si­tään

Kiinni oleva Oulun Kaukovainion Teboilin kahvilarakennus on herättänyt pohdintaa, toimiiko huoltoasema jatkossa vain kylmäasemana.

-
Kuva: Kontiainen Jarmo

Kiinni oleva Oulun Kaukovainion Teboilin kahvilarakennus on herättänyt pohdintaa, toimiiko huoltoasema jatkossa vain kylmäasemana.

Teboilin markkinointi- ja viestintäjohtaja Toni Flyckt kertoo sähköpostilla, että kauppiashaku Kaukovainiolle on meneillään.

– Näillä näkyminen näyttää siltä, että asema aukeaa huhti-toukokuun aikana.

Huoltoaseman aikaisempi yrittäjä asetettiin konkurssiin Oulun käräjäoikeudessa helmikuun loppupuolella.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä