Idea Ouluun liittyvästä musiikkiteoksesta lähti viriämään Kauko Röyhkän päässä jo vuosia sitten.
Kuva: Olga Välimaa
Muusikko ja kirjailija Kauko Röyhkän nuoruusmuistoihin Oulussa pohjautuva teos esitetään Oulussa kulttuuritalo Valveen Valvesalissa 7. ja 8. marraskuuta.
Alun perin musikaaliksi suunnitellun esityksen muotoa on tiivistetty. Osuvin luonnehdinta on sille nyt musiikkipohjainen näyttämöteos, tuottaja Eija Honkonen sanoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut