Oulun käräjäoikeus on jakanut vankeustuomioita valepoliisijutussa, jossa törkeimmässä rikoksessa 90-vuotiaalta oululaiselta naiselta onnistuttiin viemään poliisina esiintymällä lähes 180 000 euroa rahavaroja.
Kaikkiaan juttuvyyhdissä tuomion sai viisi miestä ja yksi nainen. Tästä joukosta päätekijän apuna toimi kaksi muuta miestä. Loput kolme eli kaksi miestä ja nainen olivat mukana rahojen siirtelyssä, yksi heistä oikeuden mukaan palkkiota vastaan.