Ihmiset viettävät kesäpäivää Kalajoen hiekkasärkillä lauantaina.
Kuva: Tiina Wallin
Kalajoen hiekkasärkillä on lauantaiaamulla rauhallinen tunnelma.
Pelastustoimintaa ei ole aloitettu vielä. Aluksi ainoa ulkoinen merkki, joka viittaa perjantai-iltana sattuneeseen hukkumisonnettomuuteen on puolitangossa lepattava lippu.
Hiekkasärkkien rannalla kulkevat oululaiset Mika ja Terhi Ryynänen olivat eilen illalla parkissa läheisen ABC:n luona, kun hälytysajoneuvojen ääni alkoi kuulua.
Hyvää juhannusta!
Lue Kaleva Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut