Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Jul­kis­ten tilojen lat­tiois­ta nas­ta­ken­gän kes­tä­viä – yh­teis­kun­nal­li­sil­la toi­mi­joil­la pitäisi olla tur­val­li­sen liik­ku­mi­sen edis­tä­mi­ses­sä eri­tyi­nen vastuu

Nastakenkä on jo tunnetusti ainoa järkevä liukkaan kelin jalkine. Joillekin meistä se on myös ainoa kenkä, joilla talvikeleillä uskaltaa liikkua vaativissa sääolosuhteissamme. Hankalat nastakengät kuitenkin ovat julkisissa tiloissa: joko kävely nastoilla on kiellettyä tai nastakengät ovat niihin liukkaat. Silloin turvallinen jalkine muuttuukin vaaralliseksi.

Mitä enemmän ihmiseläjälle karttuu ikää, sitä varovaisemmaksi hän tulee liikkumisessaan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa