Isollakadulla voi taas kulkea kuukausien remontin jälkeen.
Kuva: Sanna Niemi
Isonkadun remontti Oulun keskustassa on pieniä viimeistelytöitä vaille valmis.
Kokonaisuudessaan katu avautui liikenteelle viime perjantaina. Enää odotellaan yksittäisiä viimeistelyssä tarvittavia tilaustuotteita, kuten graniittilaattoja kukkalaatikon verhoiluun ja valurautaista runkosuojaa puulle.
Hiekkaa kivetysten kohdilla vielä on, mutta VRJ Etelä-Suomen työpäällikkö Tommi Siik kertoo, ettei kyse ole unohtuneesta siivouksesta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut