Kolumni

Iso­äi­din pa­ke­tis­ta löytyi aina sininen ker­ras­to ja paketti suk­laa­ta – her­kis­te­len jou­lu­muis­tol­la ja hös­sö­tän joulua ihan avoi­mes­ti

-
Kuva: Jarmo Kontiainen

Joulu. Tuo ihana vahvojen muistojen, tuoksujen ja mielikuvien aika. En peittele, vaan voin häpeilemättä todeta olevani jouluihminen, sopivasti höpsähtänyt, kuten eräs tuttavani luonnehti. Se näkyy esimerkiksi siinä, että elävä kuusi on koristanut tupaamme jo joulukuun alusta saakka. Siksi, jotta joulun tunnelmasta ehtii nauttia pitempään. Tykkään joulumusiikista, sillä sen kuuntelemisen voi helposti aloittaa jo lokakuussa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa