Iso-Syöt­teen las­ket­te­lu­kau­si ty­ki­tet­tiin al­ka­maan jo per­jan­tai­na – vain kaksi hiih­to­kes­kus­ta Suo­mes­sa ehti edelle

Lunta tykitettiin rinteeseen viime lauantaina.
Lunta tykitettiin rinteeseen viime lauantaina.
Kuva: Iso-Syöte

Iso-Syötteen laskettelukausi alkaa perjantaina. Ensimmäisenä viikonloppuna laskemaan pääsee perherinteeseen numero 9.

Avajaisviikonloppuna liput myydään puoleen hintaan. Käytössä on yksi hissi, joka pyörähtää käyntiin perjantaina kello 17.

Kausi alkaa ennakoitua aikaisemmin. Edelle ehtivät vain Levi ja Ruka.

Vielä syyskuussa arvio kauden alusta asettui marraskuun puoliväliin.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä