Lunta tykitettiin rinteeseen viime lauantaina.
Kuva: Iso-Syöte
Iso-Syötteen laskettelukausi alkaa perjantaina. Ensimmäisenä viikonloppuna laskemaan pääsee perherinteeseen numero 9.
Avajaisviikonloppuna liput myydään puoleen hintaan. Käytössä on yksi hissi, joka pyörähtää käyntiin perjantaina kello 17.
Kausi alkaa ennakoitua aikaisemmin. Edelle ehtivät vain Levi ja Ruka.
Vielä syyskuussa arvio kauden alusta asettui marraskuun puoliväliin.