Lippo selvitti avausfinaalin stressitestin kunnialla.
Kuva: Jenni Kivimäki
Naisten Ykköspesis, 1. finaali, Lippo–Hamina 2–0 (3–2, 5–0)
Lippo on pelannut itsensä erittäin lähelle pääsarjapaikkaa. Oululaisten paluu naisten Superpesikseen on enää yhden voiton päässä.
Ykköspesiksen paras kolmesta -järjestelmällä pelattavien finaalien avausottelusta muodostui Lipon ja Raksilan yleisön osalta henkinen vuoristorata, jonka kulminaatiopiste asettui ensimmäisen jakson loppupuolelle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut