Huuh­ka­jien pelissä sai­raus­koh­tauk­sen saanut katsoja on kuollut

Helsinki

Tiistai-iltana Olympiastadionilla pelatun jalkapallon MM-karsintaottelun aikana sairauskohtauksen saanut katsoja on kuollut, kertoi poliisi keskiviikkoiltana. Hän kuoli tiistain ja keskiviikon välisenä yönä. Poliisi ei epäile asiassa rikosta.

Poliisi kertoi tiedottavansa asiasta oikaistakseen julkisuudessa liikkuneita vanhentuneita tietoja.

Ottelu Suomen ja Puolan välillä oli pitkään keskeytettynä katsojan vakavan sairauskohtauksen vuoksi. Katsojaa elvytettiin katsomossa noin puolen tunnin ajan, ja hänet siirrettiin ambulanssilla sairaalahoitoon.

Lisää aiheesta
MM-kar­sin­ta­ot­te­lu Olym­pia­sta­dio­nil­la kes­key­tyi yli 40 mi­nuu­tik­si sai­raus­koh­tauk­sen vuoksi – Suomi saa­vut­ti 2–1-voi­ton Puo­las­ta
Ilmoita asiavirheestä