Hel­lal­le jäänyt ruoka ai­heut­ti epäi­lyk­sen tu­li­pa­los­ta Oulussa – Ovi jou­dut­tiin mur­ta­maan

Pelastuskeskus sai tiistaina iltapäivällä ilmoituksen epäillystä rakennuspalosta Sellukadulla.

Nelikerroksisen kerrostalon alimman kerroksen asunnossa oli runsaasti savua.

– Mursimme asunnon oven, koska huoneisto oli tyhjä. Siellä oli jäänyt ruoka hellalle, kertoo päivystävä palomestari Jyri Jäntti.

Yksi asunto kärsi savuvahinkoja, mutta tilanne ei aiheuttanut vaaraa muille talon asukkaille.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä