Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijakunta OSAKO peruu Kauhuleffa-sitsit ensi viikolta.
Sitsit on opiskelijatapahtuma, jossa syödään, juodaan ja lauletaan. Tapahtumaan liittyy useita sääntöjä, joita osallistujien pitää noudattaa.
Kauhuleffa-sitsien peruminen johtuu alkoholilainsäädännöstä. Sitsien lippuun sisältyi alkoholia. OSAKOlla ei kuitenkaan ole anniskeluoikeuksia, joten juomien anniskelu on vastoin lakia, kertoo opiskelijakunnan viestinnän asiantuntija Jennika Karppinen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut