Avoimesti fasistiseksi ja rasistiseksi tunnustautuva Sinimusta liike kertoo pitäneensä lukupiirin Oulun keskustan Pekurin kirjastossa.
Asiasta kertova päivitys kuvan kera on ilmestynyt viestipalvelu X:ssä Sinimusta Oulu -nimisellä tilillä. Päivityksen perusteella lukupiiriä on pidetty torstaina.
Oulun piiri kävi myös tänään Pekurin kirjastossa pitämässä lukupiiriä. Toisin kuin etelässä, saimme varattua kirjastosta yksityiset tilat ongelmitta, Sinimusta Oulu -tilin päivityksessä sanotaan.