En­sim­mäis­tä kertaa jär­jes­tet­ty pi­po­lät­kä­tur­naus veti jopa tu­hat­mää­rin ihmisiä Oulun kaup­pa­to­ril­le – "En olisi ikinä us­ko­nut"

Turnaus järjestetään myös ensi vuonna, uskoo tapahtuman järjestäjä.

Citylätkä Oulu -tapahtumassa pelattiin kauppatorilla perjantaina ja lauantaina reippaasti pipolätkää, ja vauhtia riitti pienillä kentillä.
Citylätkä Oulu -tapahtumassa pelattiin kauppatorilla perjantaina ja lauantaina reippaasti pipolätkää, ja vauhtia riitti pienillä kentillä.
Kuva: Maiju Pohjanheimo

Oulun kauppatorilla pelattiin lauantaina innokkaasti jääkiekkoa kolmella pienellä kentällä. Oulussa järjestettiin nyt ensimmäinen kaksipäiväinen pipolätkäturnaus Citylätkä Oulu -nimellä.

Kentällä pelaajat ja joukkueet ottivat mittaa toisistaan enemmän tai vähemmän tosissaan. Suositusikäraja pelaajille oli vähintään 15 vuotta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä