Citylätkä Oulu -tapahtumassa pelattiin kauppatorilla perjantaina ja lauantaina reippaasti pipolätkää, ja vauhtia riitti pienillä kentillä.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Oulun kauppatorilla pelattiin lauantaina innokkaasti jääkiekkoa kolmella pienellä kentällä. Oulussa järjestettiin nyt ensimmäinen kaksipäiväinen pipolätkäturnaus Citylätkä Oulu -nimellä.
Kentällä pelaajat ja joukkueet ottivat mittaa toisistaan enemmän tai vähemmän tosissaan. Suositusikäraja pelaajille oli vähintään 15 vuotta.