Raksilan lukio oli kymmeniä vuosia sitten Oulun normaalikoulun lukion rakennus. Siten siitä tuli kauppaoppilaitos ja myöhemmin Oulun ammattikorkeakoulun tilat kunnes jälleen muutama vuosi sitten rakennus otettiin lukiokäyttöön. Tällä kertaa lukiota ylläpitää Oulun kaupunki.
Kuva: Tiina Wallin
Ensi lukuvuonna Oulun lukioissa on määrä aloittaa 1 790 uutta lukiolaista. Viime vuonna lukioissa aloitti 1763 uutta oppilasta, eli määrä on hieman kasvussa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut