”Vihdoin meitä opiskelijoita on kuultu! Kaikki luennot videoidaan!”
”Hyvähän se, että niitä voi seurata ja kerrata näin etäaikoina milloin vain, mutta mitä opettajat tuumivat ikuistamisestaan?”
”Vähän sä olet tyhmä! Nythän ne kuuntelee nopeammin. Ei tartte kököttää kolmea varttia, vaan selviää puolella tunnilla ja voi samalla tehdä jotain muutakin.”
Pieni keskustelu, suuri oivallus.