Bus­si­mat­koil­le tulee uusi hin­ta­kat­to Oulussa – ker­ta­li­pun hinta nousee 2,90 euroon

Oulun bussilippujen hinnat nousevat kesäkuun alusta lähtien.
Oulun bussilippujen hinnat nousevat kesäkuun alusta lähtien.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Bussilipun hinta nousee Oulussa 30 sentillä kesäkuun alusta. Jatkossa kertalippu Oulun seudun liikenteessä maksaa 2,90 euroa.

Seudullinen joukkoliikennejaosto päätti hinnankorotuksesta keskiviikkona. Edellisen kerran Oulun kaupunkialueen bussilippujen hintoja nostettiin tasataksauudistuksen yhteydessä ja vyöhykehinnoittelusta luopuessa.

Myös muiden asiakasryhmien kerta- ja vuorokausilippuja korotetaan samassa suhteessa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä