Oulun bussilippujen hinnat nousevat kesäkuun alusta lähtien.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Bussilipun hinta nousee Oulussa 30 sentillä kesäkuun alusta. Jatkossa kertalippu Oulun seudun liikenteessä maksaa 2,90 euroa.
Seudullinen joukkoliikennejaosto päätti hinnankorotuksesta keskiviikkona. Edellisen kerran Oulun kaupunkialueen bussilippujen hintoja nostettiin tasataksauudistuksen yhteydessä ja vyöhykehinnoittelusta luopuessa.
Myös muiden asiakasryhmien kerta- ja vuorokausilippuja korotetaan samassa suhteessa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut