Tulipalot: Oulun Top­pi­las­sa syttyi aa­mu­yöl­lä kolmas ta­hal­li­sek­si epäilty palo

Koulut: Oulun ainoa kak­si­kie­li­nen enk­ku­luok­ka pyörii Poh­jois-Ri­ta­har­jus­sa

Ihmiset: Hai­luo­to­lai­sel­la Juha Topilla on tai­to­ja, joiden vuoksi elo­ku­va­tuo­tan­not soit­ta­vat hänelle

Mainos: Tilaa Kaleva tästä

Tilaajille

Auton lataus säh­köl­lä pätkii – luo­tet­ta­va tieto toi­mi­vis­ta la­taus­pis­teis­tä on käyt­tä­jien ak­tii­vi­suu­den varassa

Hintakilpailua ei juuri ole. Moni latauspiste on liian kauan korjaamatta.

Oulussa Kaakkurin Citymarketin pihalla olevilla latauspisteillä latausten määrä lähes kaksinkertaistui viime vuonna. Kuvanottohetkellä torstaina kaikki latauspisteet olivat vapaana.
Oulussa Kaakkurin Citymarketin pihalla olevilla latauspisteillä latausten määrä lähes kaksinkertaistui viime vuonna. Kuvanottohetkellä torstaina kaikki latauspisteet olivat vapaana.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Sähköautojen julkisten latauspisteiden käyttö on pahimmillaan sekavaa, rikkinäisiä pisteitä ei korjata nopeasti eivätkä latausoperaattoreiden verkot ole yhteydessä toisiinsa.

Facebookissa toimivan Latausverkosto – Nyt! -sivuston ylläpitäjä Jukka Alander sanoo, että suomalaiset sähköautoilijat ovat olleet pitkään julkisen latauspisteverkoston kehittämistyön koekaniineja.

Lue Digiä _0,25 € / viikko_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.