Henkilöauto ajautui ulos tieltä Keminmaassa lauantaina aamupäivällä. Hätäkeskus oli aiemmin saanut ilmoituksen heittelehtivästä henkilöautosta Torniontiellä.
Ulosajossa auto törmäsi liikennevalojen ohjauskeskukseen. Poliisin mukaan kuljettaja pääsi itse ulos autosta, mutta menetti tajuntansa pian autosta ulos noustuaan. Onnettomuuspaikalle tuli poliisin lisäksi useita ensihoidon ja Lapin pelastuslaitoksen yksiköitä.
Poliisin mukaan henkilöauton kuljettajan epäillään saaneen sairauskohtauksen ajon aikana.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut