Auto suistui tieltä Ke­min­maas­sa – kul­jet­ta­jan epäil­lään saaneen sai­raus­koh­tauk­sen

Henkilöauto ajautui ulos tieltä Keminmaassa lauantaina aamupäivällä. Hätäkeskus oli aiemmin saanut ilmoituksen heittelehtivästä henkilöautosta Torniontiellä.

Ulosajossa auto törmäsi liikennevalojen ohjauskeskukseen. Poliisin mukaan kuljettaja pääsi itse ulos autosta, mutta menetti tajuntansa pian autosta ulos noustuaan. Onnettomuuspaikalle tuli poliisin lisäksi useita ensihoidon ja Lapin pelastuslaitoksen yksiköitä.

Poliisin mukaan henkilöauton kuljettajan epäillään saaneen sairauskohtauksen ajon aikana.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä