Bussiliikenne kiillottaa teitä ja osaltaan pyyhkii hiekoitusta pois tien pinnalta.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Oulussa autoilijat ovat huomanneet, että vaikka renkaat olisivat minkä kuntoiset, tuntuu, että ne vain sutivat ja sutivat. Risteykset ovat hyvin liukkaita.
VRJ:n kunnossapidon yksikönpäällikkö Tanja Jurvansuu toteaa, että pitkän pakkasjakson aikana tien pinnat muuttuvat Oulun teillä liukkaiksi, kun esimerkiksi linja-autot kiillottavat tien pintaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut