Otaniemi
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Opis­ke­lu Hel­sin­gin kes­kus­tas­sa oli hyvä kokemus

5
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Yli­opis­to ei voi toimia kuin valtio val­tios­sa – Oulua kan­nat­tai­si tar­kas­tel­la ensi sijassa omassa kon­teks­tis­saan

13