Laboratorio
Oulun kaupunginsairaalan näytteenottopisteen laboratoriotoiminta on loppunut – kysyimme, mihin näytteenotto keskitetään jatkossa

Oulun kau­pun­gin­sai­raa­lan näyt­teen­ot­to­pis­teen la­bo­ra­to­rio­toi­min­ta on lop­pu­nut – ky­syim­me, mihin näyt­teen­ot­to kes­ki­te­tään jat­kos­sa

6

Ou­lu­lai­nen Labroc osti si­sä­il­ma-ana­ly­soi­jan