AC Oulun toimitusjohtaja Jani Kotikangas (vas.) toivotti Mika Nurmelan tervetulleeksi takaisin seuraan.
Kuva: Sanna Niemi
AC Oulun uuden urheilutoimenjohtajan valinta ei ollut yhden kortin varassa. Kun seura tiedotti syyskuun 22. päivänä Markus Heikkisen pestin päättymisestä, Ouluun alkoi virrata lähes samalla sykäyksellä useita hakemuksia.
Seuran pääomistaja Tomi Kaismo vahvistaa, että joukossa oli erittäin päteviä ehdokkaita.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut