AC Oulun ur­hei­lu­toi­men­joh­ta­jak­si haki useita päteviä eh­dok­kai­ta, mutta ou­lu­lai­nen Mika Nurmela oli alusta asti yk­kös­ni­mi

AC Oulun toimitusjohtaja Jani Kotikangas (vas.) toivotti Mika Nurmelan tervetulleeksi takaisin seuraan.
AC Oulun toimitusjohtaja Jani Kotikangas (vas.) toivotti Mika Nurmelan tervetulleeksi takaisin seuraan.
Kuva: Sanna Niemi

AC Oulun uuden urheilutoimenjohtajan valinta ei ollut yhden kortin varassa. Kun seura tiedotti syyskuun 22. päivänä Markus Heikkisen pestin päättymisestä, Ouluun alkoi virrata lähes samalla sykäyksellä useita hakemuksia.

Seuran pääomistaja Tomi Kaismo vahvistaa, että joukossa oli erittäin päteviä ehdokkaita.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä