Raskaat jäähyväiset
Oululainen metallimusiikkiin keskittynyt Hevimesta-baari lopetti toimintansa syyskuun viimeisenä viikonloppuna. Klubitalon toisen kerroksen yökerhotila ei kuitenkaan hiljene jatkossakaan.
Syyskuun viimeisenä viikonloppuna loppui yksi luku Oulun yöelämässä, kun vuodesta 2004 lähtien metallifanien sekä opiskelijoiden suosiota nauttinut Hevimesta-baari sulki ovensa viimeistä kertaa.
Kuoppajaisviikonlopun perjantaina baari avasi ovensa iltayhdeksältä. Muutamaa minuuttia ennen avaamista ensimmäisinä jonossa olivat kaverukset Jyri Hetta ja Pyry Viirret, jotka olivat käyneet baarissa vuodesta 2018 lähtien, jolloin kumpikin heistä muutti Ouluun.