Ervastin kyläkaupan kauppias Vesa Ervasti jää eläkkeelle haikein mielin.
Kuva: Santeri Harju
– Pari viikkoa vielä tyhjennellään hyllyjä, ja sitten jään eläkkeelle.
Vesa Ervasti on periaatteessa jäänyt eläkkeelle jo maaliskuun alussa, mutta on vielä hoitanut Ervastin kyläkaupan asioita. Loppuunmyynnin loppukiri alkoi maaliskuun puolivälissä ja ovet sulkeutuvat viimeisen kerran 31.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut