Yli­tor­niol­la kuoli na­vet­ta­pa­los­sa 44 nautaa – poliisi tutkii syt­ty­mis­syy­tä

Vakuutusyhtiön mukaan Suomessa tapahtuvien eläinsuojapalojen taustalla on usein sähköistys.

Ylitorniolainen navetta tuhoutui maanantain ja tiistain välisenä yönä syttyneessä tulipalossa täysin. Palopaikalta nousi savua vielä tiistaiaamupäivällä.
Ylitorniolainen navetta tuhoutui maanantain ja tiistain välisenä yönä syttyneessä tulipalossa täysin. Palopaikalta nousi savua vielä tiistaiaamupäivällä.
Kuva: Sari Pelttari-Heikka

Ylitorniolla, Torniontiellä paloi tiistain vastaisena yönä navetta, jossa oli 44 nautaa sisällä. Eläimet kuolivat palossa.

Myös navetan välittömässä läheisyydessä ollutta omaisuutta tuhoutui.

Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta kello 1.36.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä