Ylitorniolainen navetta tuhoutui maanantain ja tiistain välisenä yönä syttyneessä tulipalossa täysin. Palopaikalta nousi savua vielä tiistaiaamupäivällä.
Kuva: Sari Pelttari-Heikka
Ylitorniolla, Torniontiellä paloi tiistain vastaisena yönä navetta, jossa oli 44 nautaa sisällä. Eläimet kuolivat palossa.
Myös navetan välittömässä läheisyydessä ollutta omaisuutta tuhoutui.
Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta kello 1.36.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut