Kadonneet: Suun­nis­tus­ki­sa sai uuden kään­teen, kun Mu­hok­sen met­säs­tä löytyi Kel­los­ta ka­don­nut nainen

Peruskoulu: Ou­lu­lais­opet­ta­ja kertoo, mikä kä­si­työn ope­tuk­ses­sa meni pieleen

Video: Bussi ajoi tör­keäs­ti päin pu­nai­sia Kai­jon­har­jus­sa

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Tilaajille

Yli­hin­tai­sen säh­kö­re­mon­tin pe­ru­mi­nen johti kiuk­kui­siin pu­he­lui­hin ja unet­to­miin öihin – Laki ei salli pai­nos­ta­vaa ja ag­gres­sii­vis­ta ko­ti­myyn­tiä

Kuluttajavirasto saa vuosittain lukuisia kotimyyntiä koskevia yhteydenottoja. Usein soittaja on ikäihmisen läheinen, joka pyytää apua sopimuksen perumiseen. Eniten ongelmia aiheuttavat kalliit kodin remontit.

Kim Sjögren joutui tekemään yhdessä vaimonsa kanssa valtavan selvitystyön, jotta hänen appi-isälleen myyty ylihintainen sähköremonttiasia saatiin sovittua ja peruttua.
Kim Sjögren joutui tekemään yhdessä vaimonsa kanssa valtavan selvitystyön, jotta hänen appi-isälleen myyty ylihintainen sähköremonttiasia saatiin sovittua ja peruttua.
Kuva: Nina Susi

Riikka Keinänen jutteli kesäkuun alkupuolella ikääntyneen isänsä kanssa puhelimessa.

Sivulauseessa hänen isänsä kertoi kotonaan tehtävästä sähköremontista.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.