Ensimmäisen kesän Viljami Kauppinen tarhasi mehiläisiä käymättä minkäänlaisia asiaan liittyviä kursseja. – Toissa talvena kävin Oulussa peruskurssin, koska aattelin, ettei siitä ainakaan haittaa ole. Muutenkin yleinen ohje on, että jos haluaa aloittaa mehiläistarhauksen, kurssi kannattaa käydä, Kauppinen sanoo.
Kuva: Vilma Lehto
Kolme vuotta sitten Pyhäjoen Pirttikoskella asusteleva Viljami Kauppinen näki Youtubessa videon mehiläistarhauksesta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut