Kaleva 3.12.1920. Siniristilippu. Nyt ensi maanantaina 6 p:nä, siis itsenäisyyspäivänämme, aletaan myydä Oulussa asianomaisella luvalla pientä siniristilippua, johon on painettu sanat: ”Sotilaiden jouluksi”. Oulun Sotilaskotiyhdistys on tämän rahankeräyksen tässä muodossa järjestänyt ja toivottavasti yleisö muistaa silloin tuota tärkeintä asiaa, sotilaitten joulua.
Siniristilippu maksaa vähintään markan, mutta hyvä olisi maksaa siitä enemmänkin.