Mielestäni meidän täytyy tukea ja välittää myös yksityisteiden varsilla asuvista. Varmasti me jokainen käytämme yksityisteitä tietämättämmekin, esimerkiksi lomaillessa ja luonnossa kulkiessamme. Täten kuormitamme tiestöjä.
Ymmärrän hyvin maanomistajien tuskaa tiestöjen kunnossapidosta; yksityistiet ovat muidenkin käytössä, eikä vain osakkaiden eli asuinkuntien. Yksityistietä kulkevat lomalaiset, retkeilijät, marjastajat, metsästäjät, sora- ja tukkirekat ynnä muut.