Nopea lauhtuminen on pistänyt Oulun hulevesilinjat koville.
Kovan pakkastalven jäljiltä jäässä olleet hulevesiverkoston runkolinjat eivät ole paikoin vetäneet sulamisvesiä, ja niitä on jouduttu avaamaan ja sulattamaan, kertoo Oulun kaupungin kunnossapitopalvelujen katumestari Tomi Kemppainen.
Kemppaisen mukaan kaupunki on saanut hulevesistä useita yhteydenottoja muun muassa Äimärautiolta ja Herukasta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut