Tukesin teol­li­suus­yk­si­kön kai­vos­ryh­mään kuuluva vir­ka­mies van­git­tu – epäil­lään tör­keäs­tä vir­ka-ase­man vää­rin­käy­tös­tä

Pirkanmaan käräjäoikeus on tänään keskiviikkona vanginnut Turvallisuus- ja kemikaaliviraston (Tukes) teollisuusyksikön kaivosryhmään kuuluvan virkamiehen, jota epäillään törkeästä virka-aseman väärinkäytöstä.  Asiasta kertoo Tukes tiedotteessaan.

– Pidän epäilyä erittäin vakavana. Tässä vaiheessa meillä ei ole tarkempaa tietoa epäilystä. Teemme poliisin kanssa yhteistyötä asian selvittämiseksi, sanoo Tukesin pääjohtaja Kimmo Peltonen tiedotteessa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä