Oulun keskeneräisenä seisovan torihotellin valmiiksi rakentaminen näyttää etenevän.
Hotelliyhtälöstä on puuttunut vielä viimeinen iso osa, uusi sijoittaja-omistaja.
Oulun päätöksentekoelimissä tehdyt päätökset sekä SRV:n johdon puheet näyttävät nyt siltä, että toistakymmentä vuotta vatvottu torihotellisaaga saadaan päätökseen.
Neuvottelut ovat siinä pisteessä, että hotellin ostajasta voi olla kerrottavaa julkisuuteen parin viikon sisällä, sanoo rakennusyhtiö SRV:n toimitusjohtaja Saku Sipola.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut