Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Ta­sa-ar­von takia myös pa­pe­ri­set lii­kun­ta- ja kult­tuu­ri­pal­ve­lu­se­te­lit saatava ta­kai­sin

”Oulun kaupungin liikunta- ja kulttuuripalveluita voi 1.1.2023 alkaen maksaa puhelimeen asennettavalla SmartumPaylla mm. Oulu10-palvelupisteessä sekä Luupin, Oulu-opiston ja Oulun liikuntapalveluiden asiakaspalvelupisteissä.” Perusteluina on ymmärrettävästi ollut taloudellisuus, mitä paperisten seteleiden käsittely aiheuttaa.

Pidän isona etuna sitä, että työnantajani tarjoaa minulle tämän mahdollisuuden, mutta paperisena liikunta- ja kulttuuripalvelusetelinä. Se on ollut todella iso rahallinen apu käyttämiini hyvinvointipalveluihin mitä Oulun kaupunki tarjoaa, varsinkin Oulu-opiston kursseihin ja uimahalliin, missä nämä paperiset setelit kävivät vielä vuoden 2022 loppuun asti maksuvälineinä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa