Tarja Koskela aloittaa virallisesti KeKi:n miesten edustusjoukkueen toiminnanjohtajana 1. tammikuuta, mutta on jo työn touhussa oman toimensa ohessa.
Kuva: Sanna Niemi
Kempeleen Kirin miesten edustusjoukkueella ei ole aiemmin ollut toiminnanjohtajaa. Kaikki on pyörinyt vapaaehtoisvoimin, mutta nyt tilanne muuttuu.
Pestissä aloittaa virallisesti 1. tammikuuta Tarja Koskela, mutta hän on jo oman toimensa ohessa vetänyt KeKi-haalarit ylleen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut