2-vuotiaan Nikola Eilolan juhannusherkku on jäätelö.
Kuva: Jenni Kivimäki
Puolenpäivän jälkeen juhannuslauantaina Rantasarkan leirintäalueella Oulun Virpiniemessä on levollinen tunnelma, vaikka alue on täynnä vieraita.
Nikola Eilolaa, 2, syö jäätelötuuttia, kun vanhemmat ovat vielä lopettelemassa ruokailuaan.
– Nyt söimme lehtipihviä, ja illalla tehdään savustettua lohta. Eilen teimme hampurilaisia, Severi Eilola, 30, sanoo.