Vauhtipuiston toimitusjohtajan Kalle Komulaisen mukaan vuokrattavilla polkupyörillä on kysyntää kesäisin. Parhaimpina päivinä yrityksen kaikki pyörät ovat liikenteessä. Matkailijat käyttävät Komulaisen mukaan usein myös hotelleista lainattavia pyöriä.
Kuva: Jarmo Kontiainen
”Harmillinen asia pyöräilykaupunki Oulun imagon kannalta.” ”Ajatuksena hieno ja toteutuksenakin tietyllä tapaa hyvä – mutta vaikea ottaa kantaa muuten, kun tässä ollaan vain lehtitietojen varassa ja itse järjestelmäkin oli käytössä vain lyhyen ajan.”