Suomen Ur­hei­lu­liit­to pudotti Oulun pois yleis­ur­hei­lun GP-sar­jan jär­jes­tä­jien jou­kos­ta – "­Kaik­ki muut hakivat prons­si­ta­soa"

Yleisö tuli elokuussa Raattiin seuraamaan esimerkiksi Wilma Murron kauden avauskilpailua.
Yleisö tuli elokuussa Raattiin seuraamaan esimerkiksi Wilma Murron kauden avauskilpailua.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Oulu ei ole kotimaisen GP-sarjan järjestäjien joukossa kilpailukaudella 2026. Suomen Urheiluliiton hallitus päätti ensi kauden kisajärjestäjistä keskiviikon kokouksessaan.

GP-sarjan kilpailut järjestetään Lahdessa, Kuortaneella, Joensuussa, Tampereella ja Espoossa. Kilpailuiden päivämäärät varmistuvat myöhemmin.

Oulun putoaminen GP-kartalta on yllättävä, sillä tämän vuoden tapahtuma oli erittäin onnistunut.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä